صفای اشک وفای غم







نويسندگان



آثار تاريخي رادین عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلامتیه اونایی که خیلی وقته بریدن.

 

 

http://asheganeh.ir/

 

سلامتیه اونایی که خیلی وقته بریدن.
..دیگه نه ناز میکشن.
.نه انتظار میکشن.
.نه آه... میکشن.
.نه درد میکشن.
.نه فریاد میکشن.
..فقط دست میکشن و میرن….
وروی در قلبشون مینویسن ..این قلب بفروش میرسد
به قیمت ..مفت

 

 


نظرات شما عزیزان:

فرناز
ساعت15:36---18 اسفند 1391
آسمان را مرخص میکنم!

دیگر به هوا هم نیازی ندارم!

تو خودت را مثل آسمان...

مثل هوا ... مثل نور

پهن کرده ای روی تمام لحظه هایم!




فرناز
ساعت19:43---13 اسفند 1391
دوست مي دارمـش ... امـّـا ...

مي تـرسم بـگويــم و بگـويـد : " مرسـي !! "

يــا بگويـد بـه اين دلـيـل و آن دلـيـل دوسـتـم نـدارد ...

يــا چـه مي دانـم ...

مثـل خيـليـهـا بگـويـد ليـاقـتـم بـيـشـتـر از اين حرفـهاسـت ...

مي تـرسـم از اينــکـه

هـرچـيـزي بـگويـد جُـز :

" مــَــن هـم دوسـتت دارم ... "



فرناز
ساعت1:09---23 بهمن 1391
این هفته هفته بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟
اینو واسه همه دوستای خوبت بفرس حتی اگه
منم هستم.اگه هفت یابیشتر جواب گرفتی
واقعا محبوبی."دوست دارم"دوست خوبم
*پیشاپیش ولنتاین مبارک*
دوست دارم عشقم هیچ وقت فراموشت نمی کنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط radin در 22:39 | |